Siste besøk var: Dato/klokkeslett: 24 Sep 2018, 07:26

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Undulat funnet midt i Trondheim Sentrum
InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 14:33 

Huff, nå sitter hun bare her og kaster opp også. :( Flyr frø rundt overalt... Har dårlig erfaring med undulater som kaster opp, har gått én vei hver gang. :hmmnei:

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 05 Nov 2013, 17:38 
Site Admin
Brukerens avatar

Huffda.. DET høres vel ikke så bra ut. Hvordan virker formen hennes ellers ? Når hun kaster opp frø... virker det som det er slim sammen med frøene ? Skrev i dagboka di at jeg ikke så noen grunn til å holde henne og Monki adskilt, men NÅ vil jeg nok hatt dem adskilt enn så lenge ja :jepp:

Bare en tanke: Kan det være at hun ikke klarer å knekke frøene med det nebbet ? Det vil du se i matskålen... om det blir frøskall der. Jeg ville ha gitt henne full tilgang til hirse dersom hun ikke har det for det er enklere å spise med et for langt nebb.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 06 Nov 2013, 19:34 

Det første jeg ga henne da hun kom var hirse, og jeg tror det var det eneste hun spiste frem til jeg satte inn en skål med raspa gulrot, eple og noe mais. Det var det også hirse over (for å prøve å lure Monki'n til å spise noe annet enn agurk og salat :hysj: ), og hun spiser en del av det.

Frøene hun kaster opp er klissete, og fester seg til alt de kommer i kontakt med når hun rister på hodet. Hun sitter en del i ro og blåser seg mye opp, men jeg er usikker på om dette er fordi hun er ny eller om det er fordi hun ikke er helt frisk. Jeg bruker mest pellets til Monki, men har en frøskål der inne også. Har ikke sett henne noe på den siden hun flytta inn, så er ikke sikker, men det så ut som om det var masse frøskall i matskåla der jeg henta henne iallfall. :hmmm:

Jaja, vi får se i morgen! Nå har de vært i samme bur siden hun rota seg inn dit i går, så om det er noe galt får jeg håpe på at Monki's superimmunforsvar fortsatt er der -- han klarte seg gjennom alle Kleios oppkastperioder, så krysser fingrene! :flause: :D

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet