Siste besøk var: Dato/klokkeslett: 20 Aug 2018, 15:17

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Fuglepass i Oslo i juni
InnleggSkrevet: 13 Mai 2014, 01:18 
Brukerens avatar

Hei! Jeg har kommet inn på sommerkurs på Island en måned i sommer, fra 9. juni til 5. juli og da tenkte jeg at jeg skulle spørre her inne om det var noen i Oslo som hadde lyst og mulighet til å passe Arne og Isond for meg mens jeg er borte.

De er små og blå og funker utmerket som vekkerklokke, siden de ikke har noen slumreknapp i det hele tatt :)

Det er sånn at pappa har sagt seg villig til å passe de om ingen andre kan, så det er ikke krise sånn sett, men jeg hadde følt meg litt bedre om noen som har hatt fugl før(og kanskje fortsatt har), og vet litt om hva undulater kan og bør spise osv, kunne passet de. Pappa vil bare vel, og er veldig glad i dyr og vil de skal kose seg også, men jeg er også litt redd for at han kan finne på å gi de noe de ikke tåler. Jeg vet allerede av erfaring at det ikke nytter si i fra når det gjelder hunden, men hun blir jo bare løs i magen...

Jeg kan og gjerne melde meg frivillig, så fremt det passer, å passe en undulat eller to til gjengjeld en gang senere:) Jeg er student og er derfor i Oslo mesteparten av året, og har tenkt å være det også i sommer, stort sett.

De er begge vant til å være en del ute og er ikke sjenerte overfor folk i det hele tatt. Arne er en ordentlig kosegutt, mens Isond til tider kan være litt verre å ha med å gjøre, men hun vil alltid være med der Arne er.

Jeg har ikke bil eller førerkort så det hadde vært best om dere bor "lettvint til" i Oslo. De er vant til å sitte i reisebur, men det blir litt tungt for meg å bære utstyret for langt.

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet