Siste besøk var: Dato/klokkeslett: 17 Okt 2018, 06:55

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Nettingdeler til voiler gis bort mot henting
InnleggSkrevet: 08 Jun 2016, 13:08 
Brukerens avatar

Jeg prøvde meg på et snekkerprosjekt i fjor, med å lage et slags flyttbart voiler. Meen det ble med disse elementetne, fikk aldri laget til noe hus eller noe mer enn dette og nå skal jeg flytte og gidder ikke ta de med meg.

De er brukt både inne som voiler til undulat, og ute som løpegård til kanin.

9 stk. 1 m x 1,8 m elementer
maskestørrelsen mener jeg er 1 mm (ihvertfall liten nok til at ikke undulater kommer igjennom).
I tillegg er det ett element har med dør på henglser, men der trengs en støttebjelke og litt sån fixfax. men den følger ihvertfall med.

Jeg har også resten av rullen som ble brukt til elementene. Kan få den med mot en liten sum ellers er jeg fristet til å beholde den selv til et eventuellt prosjekt senere. Det er vel en 6-7 meter igjen av den.

Konstruksjonen av rammene er ikke særlig bra, så skal de brukes som de er så trenger de nok støttebjelker og litt kraftigere stifter/bedre festing av nettingen. Men jeg tror ikke det er noe problem å bare strippe av nettingen og kun bruke nettingen hvis man er interessert i det, da får man ferdig oppkuttet nettingelementer 1m x 1,8 m til å bruke på voiler eller hva man måtte ønske.

Jeg holder til i nærheten av Sætre i Hurum (ca. 15 min fra Drøbak, 30 min fra Drammen)

Ønsker helst at alt bare blir hentet samlet. bør nok ha varebil eller henger for å få det med seg.

Bilde
Her ser du elementene brukt som løpegård til kanin. (brukte bare strips for å feste dem da jeg ønsket at det skulle være flyttbart og demonterbart).

Bilde
Her ser du elementene før de ble beiset.

Kan ta bilder av dem slik de ser ut nå om det er ønskelig. De står bare lagret i garasje og tar opp plass. Må helst hentes innen utgangen av juli.

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne: Re: Nettingdeler til voiler gis bort mot henting
InnleggSkrevet: 16 Jun 2016, 11:45 
Brukerens avatar

Den som skulle hente det trakk seg så det er fortsatt tilgjengelig :)

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet