Siste besøk var: Dato/klokkeslett: 17 Okt 2018, 03:57

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hamarområdet
InnleggSkrevet: 03 Des 2015, 11:34 

Hei ! Vi ønsker oss en hann, gjerne engelsk krysning og helst blåfarge. Må gjerne være ungfugl og tanken er at vi skal finne en passende venninne til ham etterhvert. Vi har hatt fugler tidligere i livet sammen med små barn. Jeg har fulgt ette forumet noen dager og synes jeg lærer litt hver gang. Vi bor på Hamar og er litt engstelige for alt for lang biltur med "barnet". Dette haster ikke, vi venter gjerne til etter jul men alt kan snakkes om. Ser frem til spennende innspill, helst e post.
Vennlig hilsen Lars Rudi Solberg.

Topp
Avlogget Profil  

Innleggets emne: Re: Hamarområdet
InnleggSkrevet: 03 Des 2015, 16:32 
Site Admin
Brukerens avatar

Heisann Lars :) Jeg har noen unger her nå som er leveringsklare fra ca 10 desember og utover. Holder til på Ilseng . Er dårlig med blå hanner dessverre... har kun 1 av dem og den er reservert til ut i neste uke :) Har ikke full oversikt over kjønn på de andre, men du kan jo ta en titt i hekketrådene jeg har her enn så lenge :)

Her finner du hekketrådene vi har på forumet
viewforum.php?f=16

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 06 Des 2015, 14:49 

Takk for raskt svar ! Jeg prøvde meg også på nytt svar men det forsvant nok i tåka.Jeg hadde nok gjort noe galt og prøver igjen. Har du noen halv engelsk hanne eller mulighet til å få noen i nærmeste framtid? Fargen har ingen betydning for oss, det blir den fineste gutten uansett. Dette har ingen hast men da du bor så nært oss lurte jeg på om du tar imot besøk for å kikke på fuglene dine og en liten prat? Det hadde Vært flott, la oss snakkes.
Mvh Rudi.

Topp
Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: 06 Des 2015, 22:53 
Site Admin
Brukerens avatar

Jeg har kun EN engelsk og det er en hunn som har vært i hekk nå. Høstens hekkerunde har stått i jentenes tegn... tror det er bare EN hann av 11 unger... litt uvanlig med så skjevfordeling :)

Hvis du klikker på denne linken: viewtopic.php?f=16&t=4559 så vil du se bilder av disse ungene og her er den eldste en hann. Disse ungene er rolige, store og fine...kan muligens kalles halvt engelsk, men som sagt så har jeg en som har sagt "fus" på unge fra dette paret før de i det hele tatt hadde lagt egg :tjihi: Ikke nødvendigvis en hann tror jeg. Han kommer innom på tirsdag, så da får han se på dem og eventuelt bestemme seg :)

Dersom han ikke velger hannen, så kan dere jo vurdere den. Kan sende deg en e-post over helga jeg :jepp:

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet