Siste besøk var: Dato/klokkeslett: 18 Jan 2018, 20:31

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Pipp og Papi trenger nytt hjem i 1-2 år!
InnleggSkrevet: 20 Jul 2015, 09:18 

DET BEGYNNER Å HASTE!!
Imed at jeg mest sannsynlig skal flytte på internat, så har jeg ikke mulighet til å ha med fuglene mine. :-( Derfor leter jeg etter noen dyreglade mennesker som kan ta vare på fuglene mine i 1 til 2 år.

Hunnen heter Fjærill (men kalles bare Pipp), hun er himmelblå og er 3 år gammel. Hun elsker oppmerksomhet og ha samtaler med meg. Hun kan bite ganske hardt noen ganger imed at hun ikke er så glad i å sitte på fingeren. Noen ganger så kan hun sitte på hodet og skuldrene og du kan gå rundt i huset med henne, bare gå vekk fra buret, hvis ikke flyr hun dit.
Hannen heter Papi Diabolo, han er gul og er halvannet år gammel. Han elsker å prate masse! Og han er veldig avhengig av Pipp. Han blir helt hysterisk hvis jeg tar Pipp ut av buret og lar han være inne eller omvendt. Papi biter ikke, muligens en sjelden gang i ny og ne men ikke hardt i det hele tatt. Han kan fint sitte på fingeren, skuldrene og hodet så lenge Pipp også gjør det. Og han elsker å fly!
Begge to elsker å bade, være ute og de er veldig glade i hverandre. De har hatt unger før, men ungene måtte avlives siden de ble født med "svømmer" ben. Men hvis passeren ønsker, kan Pipp og Papi få et par kull til etter min tillatelse. Som foreldre er de fantastiske og tar utrolig godt vare på barna! Det er viktig at de får flydd ut av buret så mye som mulig om dagen og at de sitter et sted der det skjer noe, ikke innestengt på et rom alene. Hvis passeren har flere fugler fra før, tror jeg ikke det ville vært noe problem. Papi tror jeg går overens med alle fugler, Pipp kan være litt begrensa, men hun venner seg til det.
Jeg ønsker å ha mulighet til å komme å besøke mine nydelige små i helger hvis jeg har tid, og at jeg vil ha dem med hjem i ferier. Jeg betaler fôr og det som trengs ellers. De har et stort bur og et lite bur.
Fuglene betyr alt for meg, og det er utrolig viktig at de kommer et sted de vil trives og bli tatt godt vare på. Derfor ønsker jeg at passeren skal skrive under på en kontrakt der det står passerens underskrift på hvor lenge fuglene trenger pass eller litt om hva jeg tillater eller ikke, bare for sikkerhetsskyld!
Og hvis jeg kommer inn så trenger fuglene langvarig pass fra den 13. August. Fuglene bor nå i Son sammen med meg, og jeg ønsker at fuglene skal bo i nærheten, mellom Drammen og Fredrikstad/Sarpsborg.
Er du interessert eller lurer på noe, send melding her på undulater.no eller på SMS til 98 43 49 63 :-)

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet