Siste besøk var: Dato/klokkeslett: 12 Des 2017, 17:03

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Dødt forum, bilder som mangler.
InnleggSkrevet: 21 Nov 2017, 23:28 
Site Admin
Brukerens avatar

På vegne av oss i admin, vil jeg bare beklage overfor nye medlemmer her, at forumet er dødt og at det mangler mange bilder i trådene.

Grunnen til at dette er todelt. For det første har vi en gruppe på facebook, fordi mange nykommere syntes bildeopplastingen her var tungvinn i forhold til det de var vant med på fb og fordi det er lettere å få en diskusjon i gang der.
Ulempen med fb, er at mange tråder forsvinner og det å lage informasjonstråder der, som blir liggende, er omtrent umulig, så vi tenkte at da kan vi jo ha forumet som et slags bibliotek og henvise til det, både som informasjon om farger og mutasjoner og som en kilde til kunnskap om mer praktiske ting.

Bildeinformasjonsmuligheten forsvinner dessverre, ettersom photobucket, etter mange år som den ledende fotolagringskilden for all verdens fora, plutselig fant ut at vi må betale en ganske stor årlig sum (USD 400,-) for å få lov til å dele våre egne bilder med tredjepart. Dette fordi det koster dem en slump penger å holde lagringsplassen for de milloner av bilder som ligger der.
Personlig kan jeg forsåvidt forstå poenget, men synes det er rimelig synd at de ikke kan skjelne mellom bilder som har ligget der i flere år, etter gamle regler, og bilder som folk legger inn etter at de fant ut at de må ta seg betalt...

Uansett, så vil dermed de aller fleste bildene her på forumet forsvinne i løpet av kort tid, alt ettersom om vedkommende som har lagt ut bildene har hatt en helt gratis løsning eller om man har betalt noe. Dette beklager vi på det sterkeste og skulle ønske vi kunne ha gjort noe for å forhindre det, men vi må bare trøste oss med at det er ganske mange andre i samme situasjon rundt om i verden. Photobucket kommer nok ikke til å leve veldig lenge etter dette.

Hjemmesiden min: Tante Kristins undulater

Min fb-side: https://www.facebook.com/kristins.undul ... fer?ref=hl

Topp
Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 1 innlegg ]  Moderator: Iris

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: